[Gelistirici] [PiSi] delta

selim ok selimok at gmail.com
8 Tem 2007 Paz 02:21:51 EEST

26.06.2007 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:
> Selamlar;
>
> Testler için
>
> http://paketler.pardus.org.tr/delta/
>
> adresinde sizi beklemektedir. Şu an için sadece en eski paket ile, en yeni
> paketin difflerini barındırıyor.

Evet sanal makinalarin azizliginden, zaman darligindan ve Türker'in
israrlari ile önceligi 2007.2 deposunun testlerini vermemden dolayi
testler biraz gecikti. (sucu baskasina atmak ne güzel sey yav :P)

Sorunun kaynagindan emin degilim ancak 2007 kurduktan ve yeni pisi'yi
indirip kurduktan sonra delta deposunu kullanarak güncelleme yaptim ve
güncellemenin ortasinda su hata ile karsilastim.

Kuruluyor 275 / 315
cdrtools-19-22.delta.pisi [önbellekte]
cdrtools paketi, versiyon 2.01.01_alpha27, sürüm 24, inşa 22 kuruluyor
Yeni orijinal versiyona yükseltiliyor
cdrtools paketi kaldırılmak üzere yapılandırılıyor
cdrtools paketinin dosyaları arşivden çıkartılıyor
Sistem Hatası: Program Sonlandırıldı.
`/usr/lib/libdeflt.so.1.0` and `/usr/lib/libdeflt.so` are the same file
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Gerekliyse --debug'li ciktisini da gönderebilirim.

Sanirim önemli bir hata degil. Pakette düzeltilebilecek birsey olsa gerek?

Iyi calismalar,
Selim