[Gelistirici] [Uludag-commits] r14749 - trunk/staj-projeleri/zorg/zorg

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
7 Tem 2007 Cmt 17:16:32 EEST

> Nvidia 16bit'de OpenGL çalıştırmıyor ve açılışta logo göstermiyor. En
> azından benim laptop (Geforce Go 7200) ve desktop (Geforce FX 6200)
> öyle.

 Bende laptopta çalışıyor ?

$ glxinfo|grep direc
direct rendering: Yes
$ grep DefaultDepth /etc/X11/xorg.conf
    DefaultDepth 16
$ pisi info nvidia-kernel|grep Ad
Ad: nvidia-kernel, versiyon 1.0_9631, sürüm 19, inşa 60

 Bir de tabi tnt2 ler, eski geforce lar falan da var işin içinde.

 Asıl soru şu, şu anda otomatik tanıma zaten nvidia yı 24 bit olarak
ayarlıyor orada bir değişiklik yok. Adam isterse 16bit e dönebilmeli
bence, bunu engellemenin bir sebebi var mı ?