[Gelistirici] 2007.2

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
6 Tem 2007 Cum 16:40:49 EEST

On Friday 06 July 2007 16:32:21 selim ok wrote:
> 06.07.2007 tarihinde S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> yazmış:

> Gözden gecirilebilecek fakat olmazsa olmaz diyemeyecegim sorunlar:
>
> #4085 //  paket yöneticisi log tutmuyor // Engelleyici  (Caglar, hatta
> 2007.2 icin isaretliyorum demissin...)

Bunun yetişebileceğini zannetmiyorum. Bu özelliği ekleyip güncelleme ile
gelmesini sağlayabiliriz.

Log önemli elbette. Bunun dışında, bir de herhangi bir hata durumunda KDE
uygulamalarındaki gibi (ama daha az korkutucu :) ) bir pencere çıkartmayı,
bu pencere içerisinde (muhtemelen bilgi mesajından ayrı bir sekmede) alınan
exception bilgisini göstermeyi düşünüyorum. Bu bilgi basitçe kopyalanıp
pardus-kullanicilari ya da hata takip sistemine yapıştırılabilecek. Şu an
hata durumunda paket-yöneticisinde belirsiz tavırlar sergilenebiliyor.

- Faik