[Gelistirici] Bugzilla'daki sürüm numaraları

selim ok selimok at gmail.com
1 Tem 2007 Paz 03:13:44 EEST

01.07.2007 tarihinde Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış:

> Ping? Kendi kendime konuşmayı seviyorum ama e-mail üzerinden değil.

Aslinda bize Bugzilla'da sürüm bilgisi degistirilme hakki verilse,
sürüm degistikce bu isleri biz yapabiliriz. Dogru sürüm bilgisi
kullanimini gelistirmek icin önce dogru sürüm numaralarini yazmaliyiz.
Türker yada bana bu hak verilirse sevinirim. :)

Bu arada dedem; "sana tshirt yaptiricam" diyenlere inanma derdi :P

Selim