[Gelistirici] Contrib Altındaki Doğru Düzgün Çalışmayan Gnome Paketleri

Koray Löker loker at pardus.org.tr
31 Oca 2007 Çar 14:19:53 EET

31 Oca 2007 Çar 13:17 tarihinde, Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Fethi'nin diğer paketleri hakkında ne yapılması gerektiği hakkındaki
> fikirlerinizi de belirtirseniz sevinirim.
ben kino'yu aldım üzerime, herkes anladığı konularda paylaşırsa güzel olur...
Kimsenin almadığı paketleri de öldürürüz, n'apalım... Kino'yu tekrar ele
aldığımda üç sürüm geri kalmıştık... Öyle duracağına durmasın da kafa
karıştırmasın, ihtiyaç olduğunda baştan yapılabilir...

öldürmekten kastım, o tür paketlerin pspec/actions dosyalarını bir yere
yedekleriz, recover etmek isteyenler ihtiyaç duyarlarsa önceden ne
yapıldığına bakar elbette.. ama api/abi değişmiş bir yazılımın 6 ay önceki ve
5 sürüm geri dosyaları tamamen çöp haline gelmiş de olabilecektir diye tahmin
ediyorum...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->