[Gelistirici] Pardus ve Kubuntu insan bilgisayar etkilesimi degerlendirmesi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
31 Oca 2007 Çar 14:17:27 EET

31 Oca 2007 Çar 11:25 tarihinde, gorkem at pardus.org.tr şunları yazmıştı:
> 3. (+): Kubuntu öntanımlı ayarlarla başlatılıyor, ancak Pardus'ta Kaptan
> adında bir uygulama bu ayarların yapılmasını sağlıyor.
bunu ben de olumlu adleddim, ancak raporun dilinde bunun iyi bir şey mi, kötü
bir şey mi olduğu biraz belirsiz kalmış... Daha doğrusu, ağ araçlarıyla
ilgili olumsuz eleştirilerini buraya uyarlayacak olursak vahiy protokolü
kullanılarak sağlak/solak olduğu anlaşılan kullanıcıya yönelik tanımlama
otomatik yapılsa çok daha iyi olacağını iddia etmeleri gerekiyor...

Kaptan'ın işlevleri açısından doğru bir çizgide geliştirmeyi sürdürelim diye
daha net anlamaya çalışıyorum.

> 7. (+): Kpowersave uygulaması Pardus'a otomatik kuruluyor, ancak
> Kubuntu'da yok.
Desktop makinalara bile Kpowersave kuruluyor ve bu çok saçma demişler, yanlış
anladın galiba :))) (-) bu :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->