[Gelistirici] IsA (was: Re: Pisi: DTD -> RelaxNG)

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
30 Oca 2007 Sal 16:23:05 EET

30 Oca 2007 Sal 16:15 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:

> Doğru, plugin'i atalım mı?

Atalım bence.

> Aslında iyi olabilir. "localization" ekleyelim demiştik fakat yerele göre
> paket kurmak isteyebiliriz. "tüm locale:es paketlerini kur" veya "locale:tr
> dışındaki tüm locale: paketlerini sil" demeye olanak vermek mantıklı
> olabilir. Bu konuda fikirler?

Bu haliyle "locale" i de kullanabiliriz, : ayıracının yardımıyla. İsteyen de
daha spesifik kullanır, ki bana locale:tr gibi bir kategori daha sık lazım
olur gibi geliyor.

Sadece çeviriler değil, mesela o dile özel imla denetleyici modülleri, scim
input methodları falan bu isa ile işaretlenebilir.