[Gelistirici] PiSi delta durumu

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
30 Oca 2007 Sal 11:36:54 EET

30 Oca 2007 Sal 11:23 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Merhaba,

Merhaba,

> Faik eline sağlık. Merak ettim. Paketteki dosya silinmiş ise veya
> izinleri değişmişse ne yapılıyor? Bu durumlar için de özel "tag" lar
> mı mevcut olacak?

Şu haliyle delta paketini kurmak zaten yeterli oluyor. Yeni bir paket
kurulduğunda, eski paketin üzerine kurulup, daha sonra yeni ve eski
arasında farklı olan dosyalar siliniyordu. Bu yüzden bu kısımda değişen
bir şey olmuyor. delta paketinin içindeki files.xml dosyası yeni paketin
içindeki ile birebir aynı. Hatta install.tar.lzma dışındaki her şey aynı. Bir
tek install.tar.lzma'da değişen dosyalar bulunuyor.

İzin değiştirilmiş dosyalar için ise files.xml içerisinde bu bilgileri
tuttuğumuz için bunların da kontrolünü yapabilir durumdayız. Delta
paket kurulumu biraz özelleşecek tabi. Biri de dediğin gibi, değişmemiş
dursun bunlar dediğimiz dosyalardaki hakların kontrolü.

- Faik