[Gelistirici] depo indekslerinin imzalanmasi

Pınar Yanardağ pinar at comu.edu.tr
29 Oca 2007 Pzt 00:54:06 EET

Selamlar,

A. Murat Eren wrote On 29-01-2007 00:26:
>  Merhabalar,

>  Public key için nasıl bir güvenlik sorunu çıkabilir?

Konuyu Faik Bey'le konusurken boyle bir ihtimal geldi aklimiza. Aslinda
bir guvenlik sorunu olarak nitelemekte yanilmis olabilirim. Guvenlikten
kastim, birisi oradaki public anahtari degistirip paketler uzerinde
dogrulama saglayarak sisteme zarar verebilir seklindeydi. Tabii bunun
icin depoyu zaten ele gecirip paketleri de degistirmesi gerek.. Yani
sunucunun guvenlik riskine giriyor bu daha cok. Ama bunu dusunerek bir
guvenlik sorununu kastetmistim.

Bu da olabilir tabii.

--

İyi çalışmalar,