[Gelistirici] OpenOffice.org

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
26 Oca 2007 Cum 23:55:52 EET

Genel de aynı anda hem calc hem de writer açınca bir kilitlenme yada kapanma
olabiliyor. Firefox'a gelince zaten firefox baya sorunlu. Bende 2 hatta
bazen 3 pardus yüklü makina var ve firefox da aynı sorunları yaşıyorum. 5-6
sekme bir den açınca belli bir süre sonra firefox kendiliğin den kapanıyor.

Benzeri bir sorunu gaim de de yaşıyorum. Gaim'i uzun süre (3-4 saat) açık
bırakırsam gaim kapanıyor. Bazen mühim konuşmalar sırasın da da gaim
kendiliğin den kapanıyor.

Bu sorun gaim ile ilgili olabilir çünkü başka dağıtımlar da da kullanıyorum
onlarda da aynısı oluyor.

Ben firefox yerine bu nedenle flock kullanmaya başladım. Flock'u paketledim
ve kullanıyorum. Flock mozilla klonu olmasına rağmen firefox gibi çöktüğünü
görmedim. Mozilla Firefox paketlenirken çeşitli yamalar ile derleniyor,
acaba bu yamalar/eklentiler bir sorun oluşturuyor olabilir mi?

Sistem bilgileri 1. makina 512 ram - p4 , 2. makina 1 gb ram - amd

Dipnot : Bu çökmelerin GTK yada Java ile bir alakası olabilir mi?

Teşekkürler.