[Gelistirici] OpenOffice.org

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
27 Oca 2007 Cmt 05:19:35 EET

On Friday 26 January 2007 20:55, S.Çağlar Onur wrote:
> 27 Oca 2007 Cts tarihinde, Ekin Meroğlu şunları yazmıştı:
>
> Benimde karşımda oturuyor, kan ter içinde kalsakta mühim olan ağız tadımız
> :=)

 Kolay gelsin o zaman :)

 Ofis kritik bir bileşen, ofis başında çalışırken insanların veri kaybetme
ihtimali göze alabileceğimiz bir risk değil. Sonuçta İsmail tek başına ne
yapsın, adam derliyor, açıp kontrol ediyor, olmuşsa depoya giriyor paket.
Belki bu örnek özelinde biraz abartıyorumdur fakat bu tip kritik
uygulamaların bir listesini çıkartıp test senaryoları hazırlamamız ve paket
sorumlularına bu şekilde destek olmamız iyi olurdu diye düşünüyorum.

 Bu konu üzerinde düşünülüyordu zaten, şu an hangi aşamada? Belki bu çalışmaya
belgelendirme ve fikir ortaya koyma noktasında destek olmak isteyenler
çıkabilir listeden; "bu yüzden bu planlarda gelinen nokta ile ilgili bilgi
verip bir tartışma başlatmak faydalı olurdu bence" der, kaçarım.

 Selamlar.
--

 PS: Geliştiriciler toplantısına New Orleans'tan servis ayarlayabilirseniz ben
de gelmek isterim.

 A. Murat Eren
 http://cekirdek.pardus.org.tr/~meren/
 Pub Key ID: 0x527D7293
 http://meren.org/

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing