[Gelistirici] k3b icin ape eklentisi

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
26 Oca 2007 Cum 22:50:49 EET

Merhaba,

 Depoya yakin zamanda konsol tabanli ape (bir ses formati) kodlayicisi
girmisti, transKode isimli bir grafik araci da o kodlayiciyi kullanarak
ape'leri baska bir ses formatina donusturulebiliyordu.

 Caglar durttu, K3B'nin ek bir paket olarak bir ape eklentisi var
sayfasinda, onu paketledim, playground'da duruyor su anda. Az once de
ape'ten audio cd yapabildim sorunsuz bicimde. Ama acikcasi K3B'nin ses
kodlama yetenekleri ile daha fazla da bir deneyimim olmadi.

 Bu paketi ne yapayim, devel'e girsin mi, contrib'e mi yollayayim?

 Bir de k3b'nin yanina desktop.kde kategorisine mi,
applications.multimedia kategorisine mi girmeli svn'de?

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693