[Gelistirici] OpenOffice.org

Ali Işıngör isingor at gmail.com
26 Oca 2007 Cum 11:47:56 EET

Ben de şöyle bir çöküş birkaç kere tekrarlandı. Yazı yazarken aynı anda
Firefox'da araştırma yapıyorsa eğer, altıncı sekmeden sonra Firefox epey bir
kararsızlaşmaya ve hatta tüm sistemi kitlemeye başlayabiliyor. Ve özellikle
de bazı sayfalarda sistemi ctrl+alt+backspace kombosu ile restart ettirmeme
yol açacak şekilde kilitleniyor.

Neyse ki X her yeniden başladığında Openoffice kurtardı yazdıklarımı.

Ali