[Gelistirici] OpenOffice.org

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
26 Oca 2007 Cum 10:04:04 EET

 Merhabalar,

 Normalde OpenOffice kullanan bir insan değilim, fakat bu gün işim düştü. 4-5
saat kadar yazı yazmak için kullandım ve üç kez çöktü, her üçünde de
kurtarayım mı diye sordu, bir sefer kurtardı, fakat iki kez çok çok ciddi
şeklide veri kaybettim. Kurtaracağım diye belgenin içine etti.

 Düzenli kullanan ve benden başka çökme sorunu yaşayan var mı diye merak
ettim. Eğer bu sıklıkla karşılaşılan bir sorun ise insanların kritik işlerde
kullandıkları bu yazılım için bir şeyler düşünmemiz gerekiyor olabilir..
Sorun bir tek bendedir umarım. Oturur tek başıma bunca iş arasında kaçan 2-3
saate yanarım.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing