[Gelistirici] Please experiment "Safe Hex"

Murat Şenel muratasenel at gmail.com
25 Oca 2007 Per 11:10:48 EET

25.01.2007 tarihinde Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> yazmış:

> /* English version at the end */
>
> Selamlar,

Selam,

contrib deposundaki paketlere güvenlik güncellemesi yapılmadığını üzülerek
> gördüm. Pardus güvenlik ekibi sadece 2007 ve devel depolarına destek
> veriyor
> ancak bu demek değil ki contrib deposu güvenlik açığı olan paketler
> taşımalı.

Söylediklerine katılıyorum. contrib/ deposundaki çoğu paketin güvenlik
güncellemesi yapılmıyor ama güvenlik sebebiyle devel/'den çıkarılan paketler
(xmms, gtk1, v.s.) contrib/'e taşınıyor. Bu bir tezat gibi geldi bana. Madem
contrib/'e güvenlik amaçlı müdahalelerde bulunacağız, devel/'den gelen
sorunlu paketler de bence contrib/'den çıkarılmalı.

Yakın zamanda contrib/ derlenmeye başladığında başımıza çok iş kalacak gibi
gözüküyor. Bu sebeple, Pardus Security Team'ının Head'inin de söylediği gibi
herkes kendi evinin önünü bi zahmet süpürüversin.

İsmail,
> Pardus Security Team and also the Head

Murat

--
Software is like sex. It's better when it's free.   -- Linus Torvalds