[Gelistirici] privoxy/tor/tork

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
23 Oca 2007 Sal 20:54:36 EET

13 Oca 2007 Cts 18:15 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 13 Oca 2007 Cts 18:14 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:

> Sen organize etsen güzel olur benim bu iş için pek vaktim daha ötesi
> isteğim yok :) ama merge etmeden çevirinin bittiğine emin ol lütfen :)
tork çevirisi henüz bitmedi(%80 tamamlandı sanırım) ama tork ile konqueror da
bir problem var. bunu deneyebilmem için privoxy kullanıcısı eklenmiş bir
baselayout a ihtiyacım var? bunu benim playground a zaman bulunca ekler
misiniz?

sanki tork privoxy i çalıştıramıyor gibi ?