[Gelistirici] Kaynak deposu ve çomar

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
20 Oca 2007 Cmt 20:46:55 EET

20 Oca 2007 Cts 20:31 tarihinde, Aycan iRiCAN şunları yazmıştı:

> Son olarak bir konuda sizlere danşmak istiyorum. Sistemde apache
> servisinin çalşıyor olduğunu programatik olarak örenmek mümkün mü?

service apache status

komutu durumu veriyor, ama şimdi farkettim ki bu çıktı localized olduğu için
betiklerde pek faydalı olmayacaktır :) komuta aynı zamanda servis durumuna
göre bir return value döndürmeyi ekleyeceğim.

Bunun dışında çomardan sorgulanabilir ya da..

> Bunu apache2ctl komutu ile yapıyorduk diğer dağıtımlarda ancak

Bu komut çalışıyor bizde, kullanabilirsiniz.