[Gelistirici] web sayfasından deneme yapmak...

Koray Löker loker at pardus.org.tr
19 Oca 2007 Cum 13:06:36 EET

Selam,

Doruk geçenlerde şöyle ilginç bir olaydan bahsetti:

http://babelfish.altavista.com/babelfish/trurl_pagecontent?lp=de_en&url=http%3A%2F%2Fopensource.region-stuttgart.de%2Findex.php%3Fmain%3D8%26sub%3D8_0

Windows ile deneme fırsatım olmadı, Wine ile falan da çok takla attırır diye
tahmin ettiğimden şimdilik kenara attım ama zaten yeterince fikir edinirsiniz
sayfayı görünce...

Böyle bir hikaye anlamlı olur der misiniz? Derseniz bu işi organize edebilecek
bir gönüllü topluluğu oluşturmayı deneyelim mi?

Web sayfamıza gelenlere "Aha bu işte Pardus, ne ekran görüntüsü, kullan
direkt" diyebilmek işe yarar gibi geliyor ama böyle bir teknoloji için hangi
sunucuda ne yapmak gerekir, ne kaynak harcar bliemiyorum :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->