[Gelistirici] paket yapmaya başlayan yeni arkadaşlar hakkında

Koray Löker loker at pardus.org.tr
18 Oca 2007 Per 13:07:16 EET

17 Oca 2007 Çar 18:57 tarihinde, Isbaran Akcayir şunları yazmıştı:
> bir pisi paketi yapayım deneme olsun nasıl birşey dedim ve yaptığım paketi
> listeye yolladım. "Şu nedenle kötü olmuş", ya da "daha çok şöyle olmuş
> böyle olmuş", hiç olmadı "olmamış" gibi birşey beklerken boş başlıklı, içi
> de boş olan bir "mesaj onaylanmadı" aldım.
Paketler listeye gönderilmiyor. Hata takip sistemine yeni paket olarak
ekleyebilirsiniz. Mesajınıza aldığınız içi boş yanıt da listelerde "ek" kabul
edilmemesiyle ilgili...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->