[Gelistirici] Bocek

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
17 Oca 2007 Çar 23:19:54 EET

> Bana kullanıcıdan alınan çıktı sayısı fazla gibi geldi.
Neye göre ?>

>Hata çözmek gibi bir iş için geliştirilen bu araç kullanıcıları
> takip altına almak içinde kullanılabilir.
Konu hakkında bilgi/tecrübe sahibi olmadan yorum yapmak biraz yanlış olsa
gerek. Bu bilgiler bocek kullanılarak hata kaydı yaparken seçilebiliyor;
kimseden istemediği sürece bu bilgi alınmıyor.

Sizi eleştirmek için yazmadım. Sadece ilk görüşte bana fazla gibi geldi.
Bilgilerin seçilebildiğini bilmiyordum. Denemedim. Tüm bilgileri kullanıcıya
sormadan alacağını düşündüm. Yanlış anlaşılmadan dolayı özür dilerim.