[Gelistirici] paket yapmaya başlayan yeni arkadaşlar hakkında

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
17 Oca 2007 Çar 18:50:31 EET

Slm;
Aklıma bir fikir geldi, bir kaç gündür dikkat ediyorum paket yapmaya
başlayan bazı arkadaşlarımız var ve kendi çabaları ile bir şeyler
yapıyorlar,
Diyorumki bir zamanlar pisidepo vardı ve bu ekip kendi çabaları ile bir
şeyler yapmayı başardı, ama herkes bukadar şanslı olmayabilir.
bu paket yapmaya başlayan arkadaşlardan iyi olanlara bir ortam
hazırlasak mesela eski pisidepo veya başka bir domain gibi,
ve onlara oyun alanı sunsak diyorum. Böylelikle onlarıda kontrol altında
tutmuş oluruz gelişimlerini daha kolay takip ederiz,yaptıkları
eksiklikleri düzeltmelerini daha olumlu bir şekilde anlatırız, en
önemliside şevklerini arttırırız. Böyle bir oluşumu yapma konusunda hem
fikir olursak ben bunu üstlene bilirim,onlara gerekli alanı ve imkanları
sunabilirim.

Bu konu hakkındaki düşüncelerinizi alabilirmiyim arkadaşlar;