[Gelistirici] pisi ve package-manager bakım dalları

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
17 Oca 2007 Çar 17:02:09 EET

Merhaba,

pisi-1.1 ve package-manager-1.1 için uludag/branches altında bakım dalları
açtım. Bu dallara trunk altından gereken fixleri ya da özellikleri backport
edip,  2007 paketlerini buradan çıkaracağım.

pisi'yi özellikle sistemlerinde svn'den kullananlar için branches/pisi-1.1
altını kullanmaya başlamalarını öneririm, çünkü trunk yakında oldukça
kararsız hale gelebilir. Buradaki kararlılığı düşünmeden rahat çalışmak
istiyorum.

Bir de ricam, branches altındaki bu projelere commit yapılmaması,
onun yerine varsa hatanın trunk altında düzeltilmesi. Buradan
backport ya da merge işi her neyse ben halledeceğim. Paketleri de
yama ile, yamalar arttıkça da yeni ara sürümler ile hazırlayacağım.

Teşekkürler,
- Faik