[Gelistirici] pm-utils

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
17 Oca 2007 Çar 13:10:31 EET

16 Oca 2007 Sal 23:19 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> playground'daki pm-utilss paketinin "uswsusp" desteğini atıp (nedeni
> aşağıda) devel ve 2007'ye merge etmek istiyorum. Suspend sonrası cursor
> kaybolmaları, usb cihazların bazılarına erişememe, intel resolution fix'ini
> yeniden çalıştırma v.s gibi sorunları çözüyor.
>
> Fakat uswsusp desteğini atmadan önce fikir sormak istiyorum, s2ram/disk
> whitelist tuttukları için bu listedeki makinalarda gerekli workaroundları
> da yanlarına taşıyorlar, gerçekte suspend etmenin doğru yolu bu, fakat bu
> [...]

Bu tool'ların geliştirilmesi açısından son derece gerekli olsa da ben oyumu
bir şeyleri kırmaMaktan yana kullanacağım.
Kaldı ki bu adamların en fazla %10'undan işe yarar bilgi alacağız, geri
kalanın sadece şikayetlerini dinleyeceğiz gibi geliyor bana.. Bir süre sonra
zaten power-userlar devel'e geçecekler diye umuyorum, adam gibi feedback'İ
anca onlardan alırız alırsak.

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... ian guy? what ian guy? she doesn't know any ian.. i can swear she lives
    in an ian-less universe. - rob [nick hornby / hi fi]