[Gelistirici] pm-utils

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
17 Oca 2007 Çar 12:25:43 EET

Tue, 16 Jan 2007 23:19:14 +0200, "S.Çağlar Onur"
<caglar at pardus.org.tr> :

> Fakat uswsusp desteğini atmadan önce fikir sormak istiyorum,
> s2ram/disk whitelist tuttukları için bu listedeki makinalarda gerekli
> workaroundları da yanlarına taşıyorlar, gerçekte suspend etmenin
> doğru yolu bu, fakat bu sefer daha önce suspend eden makinaların
> edememesi durumu ile karşı karşıya kalacağız, bir nevi bu seriyi
> kırmış bulunacağız ama gene işin _doğru_ olması açısından bu
> makinaların whitelist'e eklenmesi ve hatta upstream'e gönderilmesi
> gerekiyor.
> Bu whitelist hataların tamamı ile ben uğraşmaya talibim fakat
> [...]
Suspend hikayesiden cok anladigimdan degil ama genel olarak bir
ozelligin bir grup bilgisayarda 2007'yi standart kurdugunda calisirken
artik guncellemeler sonrasi ya da 2007.1'de calismaz hale gelmesi bence
yapilmamasi gereken bisi.

Teknik olarak dogrusu bu olabilir, ozgur yazilim gelistirme surecine
super katkida bulunacak da olabilir ama artik gelistirme surumunde degil
Pardus 2007, kullanicilari feedback tahtasi olarak kullanmamak gerek.
"Bu gelistirme surumu, tabii bozacagiz, kiracagiz" savunmasi da artik
ise yaramaz. Devel psikolojisinden cikip stable psikolojisine girmenin
zamanidir :), belli teknolojileri hemen Pardus'a monte etmek yerine
olgunlasmasi icin "beklemek" ;) daha iyi olabilir.

Kisaca (tekrar suspend'le hic ugrasmadigimi belirtip, verdigin
verilerden hareketle), uswsusp'i atmadan merge et derim.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693