[Gelistirici] pm-utils

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Oca 2007 Sal 23:19:14 EET

Selamlar;

playground'daki pm-utilss paketinin "uswsusp" desteğini atıp (nedeni aşağıda)
devel ve 2007'ye merge etmek istiyorum. Suspend sonrası cursor kaybolmaları,
usb cihazların bazılarına erişememe, intel resolution fix'ini yeniden
çalıştırma v.s gibi sorunları çözüyor.

Fakat uswsusp desteğini atmadan önce fikir sormak istiyorum, s2ram/disk
whitelist tuttukları için bu listedeki makinalarda gerekli workaroundları da
yanlarına taşıyorlar, gerçekte suspend etmenin doğru yolu bu, fakat bu sefer
daha önce suspend eden makinaların edememesi durumu ile karşı karşıya
kalacağız, bir nevi bu seriyi kırmış bulunacağız ama gene işin _doğru_ olması
açısından bu makinaların whitelist'e eklenmesi ve hatta upstream'e
gönderilmesi gerekiyor.

Bu whitelist hataların tamamı ile ben uğraşmaya talibim fakat birşeyleri de
kırma ihtimali olduğu için onay/yorum almak istedim.

Ne diyorsunuz?

Saygılar
--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>