[Gelistirici] Monodevelop kullanmak isteyen?

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Oca 2007 Sal 13:49:38 EET

16 Oca 2007 Sal 13:14 tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Hiç sorma. Çok kulaklarını çınlattım MonoDevelop ekibinin. :D
> Sen tut Firefox dururken Mozilla engine kullan...

Abi bu çok enteresan geldi, svn/cvs v.s'de değiştiriyorlardır falan belki
mozilla paketlemeye kalkmak gerçekten çok manasız bir hareket olacak, çok
daha gerektiği durumlarda bir sürü hatayı INVALID ile kapatmışken
monodevelop'un böyle bir bağımlılığı olması valla hoşuma gitmedi...

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/