[Gelistirici] geliştiriciler toplantısı

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
16 Oca 2007 Sal 00:41:23 EET

Gayet iyi olur ancak yer/zaman konusunda ciddi sıkıntılar yaşacağız
görünüyor. Her birimiz ayrı şehirlerde olduğumuz için özgür yazılım
şenliğinde bu tür bir aktivite yapılsa daha iyi olur, 1 taş ile 2 kuş
vurulmuş olur. Daha iyi bir fikri olan?

16.01.2007 tarihinde ertugrulerata <ertugrulerata at gmail.com> yazmış: