[Gelistirici] geliştiriciler toplantısı

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
15 Oca 2007 Pzt 23:50:57 EET

slm;
Gebze uygundur :P (Gebzede oturuyorumda) yer fark etmez nişanlanacağım
güne denk gelmezsin ve bu hafta sonuda olmasında yer ve zaman sorun değil.
paketler konusunu ciddi olarak ele almamız gerektiğine inanıyorum ve
aynı zamanda içimizden bazı arkadaşlarımız paket yapmanın yanısıra başka
alanlardada faydalı olabileceğine inanıyorum, aslında toplantıda kim
hangi konuda daha faydalı olur bunuda konuşmamızın faydası olacağını
düşünüyorum.Bu tip uygulamaları fırsat buldukça yapmamız gerektiğine
inanıyorum.