[Gelistirici] Pisi paketleri?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
15 Oca 2007 Pzt 17:27:47 EET

15 Oca 2007 Pts 17:25 tarihinde, Rasim AKAR şunları yazmıştı:
> Birileri ne olduğunu anlayınca banada anlatabilirmi :P
Aslında linux'ta program kurmak eskisi gibi zor değil, çağdaş her dağıtım bu
konuda düzgün çözümler getiriyor. bkz: rpm, deb ve pisi gibi örnekler demiş
sonra da "mesela rpm şöyle bir şeydir işte..." demiş... sitesinin geri
kalanını da çeviri programlarıyla gezmeye üşendiğim için başlık ve node
numarasından yola çıkarak kendi bakış açısıyla bir "linux nedir" serisi
hazırladığını var sayıyor ve bu da program kurmayı anlattığı bölümü diye
düşünüyorum... böyle de sherlock holmes bir insanım ;)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->