[Gelistirici] krandrtray

Koray Löker loker at pardus.org.tr
13 Oca 2007 Cmt 19:46:37 EET

13 Oca 2007 Cts 19:39 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> $subject arkadaşı neden öntanımlı çalıştırmıyoruz? Kardeşim dahil bir kaç
> win kullanan ama pardus'a geçen arkadaşımın ilk aradığının o olduğunu
> farkettim, aynı çözünürlükte durmak yerine zaman zaman farklı
> çözünürülüklere geçiyorlar zart diye (niye sormayın bende anlamadım ama
> sorunca yarım saat konuşuyorlar), ne diyorsunuz?
Belki desktop için açabiliriz, laptoplar genelde bir tek çözünürlükle doğru
çalışıyor ne de olsa...

Tabii Desktop makinalarda da bence son derece gereksiz görünüyor ama Gürer ya
da sen gibi davranmayayım, açın ben istemezsem kapatayım diyeyim ;)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->