[Gelistirici] privoxy/tor/tork

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
13 Oca 2007 Cmt 18:03:50 EET

13 Oca 2007 Cts 18:03 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
> tork un çeviri ihtiyacı var

Bunu halledelim, Türkçe listesinden yarımda istenebilir

> privoxy için kullanıcı eklenmeliydi

Baselayout'a ekler ya da olan bir kullanıcıyı kullandırırız, dökümanına
bakarım

> tork ve privoxy i son stable sürümlerine çekmiştim. ---aslında bunlar senin
> paketin ama kusura bakma---

Yok bu paketler ile uğraşmak istemiyorum zaten onun için sorun yok :)

> bu arada tor servis olarak çalışmıyor

Bence çalışmasına gerekte yok, ihtiyacı olan kullanıcı tork açtığında tor
çalışmaya başlıyor zaten sistem genelinde bir güvenli proxy ihtiyacı şimdilik
yok bence, bunu daha sonra düşünebiliriz.

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/