[Gelistirici] Bocek

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
13 Oca 2007 Cmt 13:42:58 EET

13 Oca 2007 Cts 11:27 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> Ciddi oldugunu farzederek yaziyorum, surekli internet baglantisi
> olmayan bir bilgisayarda ne olacak? Ya da arada cevirim disi
> olabilenlerde? Acilista zaman senkronize edecegim diye kastirip
> duracak, acilis suresi uzayacak.

Açılış scriptine yazmaktan değil, KDE'nin otomatik ayar hedesini ön tanımlı
açmaktan bahsediyor tahminimce. O da birak offline makineyi, dağıtımda ntp
client yokken - dolayısıyla hiç çalışmazken bile açıktı bende denemek için,
bi sorun yok. Şimdi tekrar denedim network bağlantımı kesip, saatle ilgili
bir sorun çıkmıyor açılışta, saat (hatta kicker) ilk anda açılıyor: bi
bekleme göremedim.
Zaten en fazla arkadaki bi thread'de network timeout alır yaw :-)

> Sabit ve surekli internete bagli olan bilgisayarlari otomatik
> belirlemenin bir yolu yoksa, pek mantikli degil.

Gelecek, tüm KDE uygulamalarının "hadi hep beraber" diye offline moda
geçecekleri gün de gelecek. Umut fakirin ekmeği :-P
--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... ben kendi kendimin kefili olamaz mıyım ?...balık burcuyum...çift
    karakter...is ve mail olarak ikiye ayrılıyorum..iyisi mi siz evi
    mail'e satın..is, mail'in kefili olsun. ev is-mail'in ikisinin
    olsun...para size uçakla ulaşacak.air mail...pardon yani..
    [varsayalım ismail / ferhan şensoy]