[Gelistirici] pardus ve ape destegi

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
11 Oca 2007 Per 00:33:05 EET

Merhaba;

10 Oca 2007 Çar 18:48 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 10 Oca 2007 Çar 18:41 tarihinde, Doruk Fisek şunları yazmıştı:

> İsmail?

suya sabuna dokunmayan mac paketini stable'a almak, hiç bir zaman sevemediğim
(TM) gstreamer desteğini açmaktan daha risksiz diye düşünüyordum, İsmail de
yazmış zaten teknik yönünü.

> Bence bunu yapabilir ve alltakini yapmayabiliriz :)

Ben de bu fikirden yana kullanacam sanırım oyumu.. Hoş sonuçta sadece
dönüştürmeyi desteklemiş oluyoruz ama APE kullanan ne yaptığını biliyordur
diye düşünüyorum. İlerde amarok ile doğrudan çalmak için bir başka çözüm
bulursak onu da ekleriz..

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... Python system.base'de tabii ki oğlum, herşeyi pitonla yazdık. -
    gökmen