[Gelistirici] [merge] r16835 - in devel/applications/multimedia/dvgrab

Koray Löker loker at pardus.org.tr
10 Oca 2007 Çar 01:38:23 EET

Selam,

* Quicktime olayı hallolduğu için yamaları atabiliyoruz...

* --jpeg-overwrite isimlendirmelerinde yapılan iyileştirme için Stopmotion
gibi stopmotion programlarıyla daha iyi anlaşıyoruz...

* Kayıt yapılan kaynak beklemeye alındığında capture etmeye devam
etmeyebiliyoruz...

Kendi içinde bir değişiklik olduğu için sakıncası yoktur diye merge edelim
diyorum sonuçta varsa kullananı ilk iki özellik anlamlı değişiklikler, bir
şey de bozmuyor ama kullanan var mı onu bile bilmiyorum açıkçası :)

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->