[Gelistirici] merge:asymptote

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 23:31:31 EET

09 Oca 2007 Sal 23:19 tarihinde, Gürer Özen şunları yazmıştı:
> 09 Oca 2007 Sal 23:14 tarihinde, ertugrulerata şunları yazmıştı:
>
> /home içine dokunmak paketler için kesinlikle yasak.
yazmayı istiyor da değilim. bu program ilk çalıştırıdığında ev dizininde .asy
diye bir dizin oluşturuyor. bu dizini oluştururken config.asy i --şu anda
kaynakta yok -- oraya kopyalayabilen bir mekanizmaya gerek var mı ?
gv bağımlılığı çalışma problemini çözüyor aslında.
ama illa kde aracı kullanmak isterseniz kullnıcıya bir config.asy örneği yapıp
pakete ekleyelim