[Gelistirici] merge:asymptote

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 20:28:27 EET

09 Oca 2007 Sal 12:38 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
> 09 Oca 2007 Sal 12:31 tarihinde, Barış Metin şunları yazmıştı:
selam

builddep olarak eklediğim boehm-gc yi eklememişim düzelttim
> Bir kaç deneme yaptım ve görünüşe göre gv'de paketin çalışma zamanı
> bağımlılıkları arasında. Alternatif olarak yama ile KGhostView kullanması
> sağlanabilir.
şimdi bu şu şekilde oluyor.

kişinin ev dizininde .asy dizini içerisine bir config.asy oluşturması lazım.
bunun örneği şu şekilde

import settings;
psviewer="kghostview";
pdfviewer="kpdf";
gs="gs";
python="";

bunu oluşturduğumuz zaman asy komutu ile interaktif kullndığımızda kghostview
u açıyor. ancak bu tanımlanmadığı takdirde gv yi kullanıyor.

şahsen gv yi runtime dep eklameyi tercih ederim kghostview de sanki biraz
sıkıntı oluyor.

bu config.asy i nasıl oluşturmayı hatırlatmalıyız. onu da kullanıcı bulsun mu
diyelim?

bu arada kaynakta gelen vim ve el(emacs sanırım) dosyalarını da pakete dahil
etme konusunda cartman ile hemfikir olduk.
config.asy hariç düzeltmeleri yapıp commit ediyrum. bu konuda fikirlerinizi
bekliyorum.