[Gelistirici] merge:autostart hakkında

ertugrulerata ertugrulerata at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 18:32:24 EET

09 Oca 2007 Sal 17:07 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 09 Oca 2007 Sal 16:56 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:

> düzelltiğim hali ile merge ettim...

paket geliştiricisi nl.ve tr.po dosyalarının 0.4.1 e göre koyduğu bir kaynağı
yeniden kde-apps a koydu bu nedenle yeni 0.5 ile bizim kullandığımızın
arasında fark var.

paket sorumlusuna nl ve tr po dosyalalarını gönderdim ve gerekli değişikliği
yapması için ikaz eden yazımı kde-apps sayfasında koydum. bence keşke benim
kaynağımı kullanacak şekilde merge etseydiniz.