[Gelistirici] merge:asymptote

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
9 Oca 2007 Sal 12:57:22 EET

09 Oca 2007 Sal 11:51 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Merhabalar,
>
>  Yoksa bana sorsan "explicit yaxis label angle'lar bence zaten süper
> çalışıyordu, Emacs'i de sadece İsmail kullanıyor, neyi fix etmişler,
> boşverelim bence" derim ben (smiley).

Evet, en güzeli :-) Kullanıcının gereksiz update çekmemesi ile
sorunsuz -stable- bir sürüme sahip olması arasındaki dengeyi ancak bu tip
açıklamalarla tutturabileceğiz gibi görünüyor.

Gönül ister neler merge edilecek neler edilmeyecek kural seti olsun 1001
maddelik, her olası durumu kapsasın, ama maalesef mümkün değil - genel
kurallarımız ve common sense'imiz var sadece... Bu nedenle stable takımına
merge isteklerinin nedenlerini basit ve stable dağıtım odaklı olarak anlatmak
görevi paketçilerin sırtında. :-)

--
Ekin Meroğlu <ekin at pardus.org.tr>

... ben seni iskambil destesinde bulmadım ki şansıma küseyim - ömer
    [yeditepe istanbul]