[Gelistirici] merge:asymptote

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Oca 2007 Sal 12:31:23 EET

09 Oca 2007 Sal 11:51 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Yoksa bana sorsan "explicit yaxis label angle'lar bence zaten süper
> çalışıyordu, Emacs'i de sadece İsmail kullanıyor, neyi fix etmişler,
> boşverelim bence" derim ben (smiley).

Pek doğru söylüyorsun. Öte yandan asymptote paketini zaten güncellemek
gerekecek çünkü paket bağımlılığı eksik kalmış. Yeni sürüm yeterince test
edildiyse bu güncelleme sürüm yükseltmek için de bir fırsat olabilir.

Ben bu merge işinde bir de test ekibinin (şimdilik, tek kişilik ordu, Ekin'den
oluşan) onayını almak gerektiğini düşünüyorum. Tabi test ekibini de hızlıca
geliştirmek ve işletilecek süreci iyi tanımlamak gerekiyor.

baris at evliya ~ $ asy
asy: error while loading shared libraries: libgccpp.so.1: cannot open shared
object file: No such file or directory

boehm-gc'yi kurmak sorunu çözüyor.

--
Barış Metin