[Gelistirici] merge:asymptote

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
9 Oca 2007 Sal 11:51:27 EET

 Merhabalar,

On Tuesday 09 January 2007 03:33, Ertuğrul Erata wrote:
> haklısın svn logları yerine sürüm notlarını eklemeliydim.

 Ben Faik'in söylediklerinden, paketçinin özet olarak bu paketin merge
edilmesinin neden önemli olduğuna inandığına dair düşüncelerini söylemesinin
daha yararlı olacağını düşündüğünü anladım.

 Sürüm notlarını yapıştırmak da SVN log'larını yapıştırmaktan farklı değil bir
noktada paketçi dışındakiler için. "A command-line option to change the
current working directory was added" diyor örneğin sürüm notlarında. Bu
noktada senin "komut satırına çalışma dizini değiştirme ile ilgili bir
seçenek eklendi, çok önemli zira daha önceden çalışma dizinini değiştirmek
için canımız çıkıyordu, şöyle şöyle yapmaktan kurtulduk" demen, bunun
gerçekten önemli olup olmadığı konusunda görüşlerini bildirmen lazım bence
paketin sorumlusu olarak.

 Bir taraftan kullanıcının bant genişliğini ve bilgisayarını gereksiz
güncellemeler ile meşgul etmemek, diğer taraftam da kullanıcıyı yeniliklerden
ve sorunlarını çözecek güncellemelerden mahrum bırakmamak gibi hassas bir
dengeyi tutturmaya çalışırken, paketçilerin bu konuda depo yöneticilerine
yardımcı olmaları gerekiyor diye düşünüyorum. Gerçekten matah bir şey var mı
yok mu bir kaç cümle ile -uygulamanın piri olmayanların da anlayacağı ve
muhakeme edebileceği şekilde- açıklanmalı. Faik'in kast ettiği de buymuş gibi
geldi bana.

 Yoksa bana sorsan "explicit yaxis label angle'lar bence zaten süper
çalışıyordu, Emacs'i de sadece İsmail kullanıyor, neyi fix etmişler,
boşverelim bence" derim ben (smiley).

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing