[Gelistirici] 2007'ye merge istekleri

Barış Metin baris at pardus.org.tr
9 Oca 2007 Sal 00:25:03 EET

09 Oca 2007 Sal 00:09 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 2007 deposuna merge işleri için şu ana kadarki yöntemleri beğenmedim ben
> (svn loguna yazmak, paketler listesine mail atmak v.s.) uygunsa bundan
> sonra subject'i "[merge] Paket Adı" olan bir e-postayı geliştirici
> listesine atıp neden merge edilmesi gerektiğini ufacık anlatarak durumu
> kontrol altına alalım yoksa kim ne istedi, biz ne yaptık takibini
> kaçıracağız?

Bunu ben de diyecektim (ben bugzilla'yı önerecektim ama bu da olur). Her ne
kadar 2007 commit loglarında yalnızca "merge" yazsakda; merge'ün gerekçesini
görme şansımız History Comment'inden oluyor. Fakat geriye dönüp de hızlı bir
şekilde aramak/bulmak daha zor o bilgiden, üstelik her zaman yeterli de
olmayabilir.

--
Barış Metin