[Gelistirici] Depo politikası , son

Barış Metin baris at pardus.org.tr
6 Oca 2007 Cmt 12:03:09 EET

06 Oca 2007 Cts 03:14 tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> Selamlar;
>
> http://www.pardus-wiki.org/index.php/Pardus_2007:Depo adresinde belge son
> yapılan yorumlar ile son şeklini aldı, konuşmak/itiraz etmek için 24
> saatiniz var :P
>
> Gelelim artık bu "sürüm bakım takımı"nın kimlerden oluşacağına ve nasıl
> ileteşeceğine, takım için kişi adaylarım "Çağlar, Ekin, Furkan ve İsmail"
> iletişmek konusunda ise gelistirici@ listesi yerine stable at pardus.org.tr
> falan gibi bir e-posta listesi ya da alias düşünüyorum.
> İtirazı/yorumu/önerisi olan?

Belgeye ancak bakabiliyorum. Bu belge ile daha eski olan depo politikası
belgesi[1] nasıl kesişiyor? Bu belgeyi karar kabul etmek yerine iki belgeyi
birleştirip genel amaçlı (yalnızca 2007'yi kapsamayan) bir belge üzerinden
konuşmak daha doğru olur bence.

1. http://www.pardus-wiki.org/index.php/Pardus_Depo_Politikas%C4%B1

--
Barış Metin