[Gelistirici] db3 paketi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Oca 2007 Cmt 03:37:37 EET

01 Oca 2007 Pts 14:56 tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:
> system.base'de olduğu için depend yazılmamış olabilir demiştim. Diğer Linux
> dağıtımlarında db3 yok db1 Apache mod_rewrite için gerekli kalanlar da db4
> kullanıyor. Gereksizse atalım dicektim.

Devel için bir roadMap hazırladım ben kafamda, kendisi kabaca şöyle, bu tür
şeyleri şimdilik sadece listeleyip (@wiki?) durumu görmek sonra girişmek daha
mantıklı olabilir sanki;

* 2 ay içinde system.base ayağa kalkar (önce toolchain güncellenmeli ve
kararlı hale gelmeli ki devel farmı paketlerini derleyebilsin)
* Gereksiz paketler atılır (db3, automake/conf serisinin eskileri v.s v.s)
* Gerekli depler yerini alır (except, dejagnu v.s v.s)
* system.base bir özellik kümesi sunar (atıyorum hede flaglı hödö ile abidik
gibi)
* Üzerinde çalışacak bir system.base + system.devel çıkınca devel farmı
devreye girer ve üst kattaki paketler inşa edilmeye başlanır.

Daha açık ve ayrıntılı bir şekilde bunu wiki'de falan yazmaya başlayalım mı
yoksa yazmanın bir gereği yok mu?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/