[Gelistirici] web/ıvır zıvır için ayrı depo

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
6 Oca 2007 Cmt 03:33:27 EET

05 Oca 2007 Cum 02:01 tarihinde, A. Murat Eren şunları yazmıştı:
>  Yok ben zaten baştan yenik başladım maça. Hazırlıklıydım ama, dediğiniz
> gibi olsun :)

Ehehe :P, şu anki durum ses çıkaranların çoğunluğunun rahatsız olduğunu
söylüyor, ses çıkartmayanların ise sessizce onayladıklarını hesaba katıyorum.

Bu işi hemen şimdi yapmayacağım zaten, servislerin bir kısmını yavaş yavaş 3.
sunucuya taşıyacağım, bu taşıma işini yapana kadar ortaya çıkan tabloya göre
hareket ederim o zaman :)

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/