[Gelistirici] Statik kitaplıklar

Furkan Duman coderlord at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 20:44:58 EET

Merhabalar,

On 12/31/06, Ismail Dönmez <ismail at pardus.org.tr> wrote:
> Statik kitaplıklar (sonu .a ile biten kitaplıklar libfoo.a gibi) bir paketin
> içinde kesinlikle gerekmediği[1] durumlar içinde bulunmamalı. Bugün ben
>
> [1] iptables, libassuan gibi paketlerde statik kütüphaneler zorunlu

Böyle yapacağımıza Pisi sonu .a ile biten statik lib'leri pakete dahil
etmesin. [1] numaralı madde için de pspec'e "allowstaticlibs"  gibi
bir tag veya attribute eklenerek buna izin verilsin.

Aksi halde gözümüzden kaçırdıklarımız, configure parametresini
dinlemeyen make betikleri, actions.py'larda geniş çaplı düzenleme
gereksinimleri gibi şeyler ortaya çıkacak.

Ne dersiniz?

--
Furkan Duman