[Gelistirici] tellico -> devel -> 2007 ?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
5 Oca 2007 Cum 01:04:45 EET

Merhaba,

 Paketleyenin onermeye niyeti yok herhalde, ben ittireyim :)

 Tellico bir kolleksiyon yoneticisi. Muzik (otomatik indeksleyerek),
kitap, video, pul, şarap :) ve benzeri bilumum arsivlerinizi
yonetebiliyor. Kendiniz ozel bir arsiv de tanimlayabiliyorsunuz.
Verileri XML tutuyor. Kutuphane sunucularina Z37.50 ile baglanma
guzelligi bile var. Dahasi KDE programi oldugu icin entegrasyon
problemi yok. Depoda benzer bir program da yok. Sadece Yaz bagimliligi
getiriyor, kucuk ve surekli bakimi yapilan bir kutuphane.

 Tek eksisi, Turkce cevirisinin olmamasi. Depoya girmesi ile beraber
ceviri ekiplerinin ise koyulacagina ve bu eksigin de kisa zamanda
kapatilacagina eminim.

 Diyorum ki kizimizi oglunuza istiyor ;), depoya girse onerisini
getiriyorum.

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693