[Gelistirici] web/ıvır zıvır için ayrı depo

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
4 Oca 2007 Per 19:53:12 EET

 Merhabalar,

On Wednesday 03 January 2007 16:04, S.Çağlar Onur wrote:
> Uludag deposu için her co girişimim son zamanlarda 20 dakika kadar sürmeye
> başladı, bu kadar genel kullanımlı bir depo zaten yavaş olan svn'e iyi
> gelmiyor, itirazınız yoksa kod olarak projemiz olmayan herşeyi başka bir
> depoya göndermeyi istiyorum böylece kod ile farklı içerik birbirinden
> ayrılabilir, cpu zamanımız daha başka işler için kullanılır?

 Bir şeyleri yeni bir depoya ayırmayı gerektirecek kadar önemli bir mevzu
olduğuna inanmıyorum aslında. Web gösterimimiz var, "svn ls" var, kimse
deponun tamamını çekmek zorunda değil. Böyle güzeldi bence.

 2YKR.

 Selamlar.
--

 A. Murat Eren

--
 Gnome seems to be developed by interface nazis,
 where consistently the excuse for not doing