[Gelistirici] çomar'da görünüm ve temalar'a "kdmtheme" eklenmesi

Rasim AKAR rasimakar at pardusdepo.com
3 Oca 2007 Çar 21:32:24 EET

Slm;
2007 senesinin hayırlı olmasını dilerim;
Pardus 2007 de benim kanatimce esksik olan, bir çok kişiye görede
gereksiz gibi gözükebilecek birkonuyu dilegetirmek istiyorum.
Konu başlığındanda anlaşılacağı gibi Çomarda ki görünüm ve temalar
bölümünde kdmtheme in olmayışı, kdmlogin screen i değiştirmek için
gerekli olan bu aracın
bu ölüme eklenmesi kullanıcının sistemini kendi isteği doğrultusunda
görselliğini daha esnek bir şekilde değiştirmesini sağlayacaktır.
Bu konuda ilgili arkadaşların fikirlerini alabilirmiyim.

Diğer bir önerim ise pardus sanat'ın daha esnek kullanılması ile
ilgili,Loker ile bu konu hakkında fuarda görüşmüştük ve bazı çalışmalar
yapacaktın ancak fırsat bulamadık bunun içinde bir iyileştirme çalışması
yapmamızın fena olmayacağını düşünüyorum. Sanat.pardus un bir görüntü
kalabalığı ve kirliliğine hakim olduğunu ve belli bir kalite
politikasına uygun olarak işlemediğini düşünüyorum.
bu konu ile ilgilenmeyi isterim.