[Gelistirici] [merge] koffice

Fatih Aşıcı fatih.asici at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 19:04:13 EET

28 Şub 2007 Çar tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> 27 Şub 2007 Sal tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
>
> Fatih burda bir sorun var, koffice isminde bir paket yok artık (adı
> koffice-core) olmuş bu yüzden pisi up bu paketi güncellemiyor ve mecvut
> koffice-* paketleri bu paket ile çakışıyor. Ya -core paketin adını koffice
> yapalım (ki tercihim bu) ya da pakete conflict yazalım.

koffice-* paketleri koffice-core paketine bağımlı ve koffice-core için bir
conflict yazdım zaten. Ama dediğin gibi kullanıcılar pisi up yaptığında yeni
paketin bölündüğünden haberdar olmuyor. Bunun için koffice-core yerine
koffice adını vermek çözüm olabilir. Ancak bu sefer de isim yanıltıcı olur
gibi geldi bana. koffice, sanki tüm bileşenleri içeriyormuş havası veriyor.