[Gelistirici] [RFC] DBUS

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
27 Şub 2007 Sal 17:54:18 EET

Selamlar;

Devel'deki DBUS serisini 2007'ye merge etmek için izin ve yorum istiyorum :),
bu hamle kullanım olarak 2007 kullanıcılarının hayatında hiç birşey
değiştirmezken;

1. Paket sahibi olarak benim maintain etme işlerimi _çok az_ rahatlatacak, ABI
bozduğu için depodaki paketleri takip etme zorluğumu ortadan kaldıracak.

2. 0.62 hallice eski bir paket (+1 yıl), daha yeni dbus'a depend eden
arkadaşlar (qt4, kde4 gibi) 2007 ile de çalışmaya başlayacak bunu kde4
paketlerini 2007 için playground altına alabilmek için de istiyorum.

Bu değişikliği eğer yapacaksak yapmanın tam zamanı olduğunu düşünüyorum çünkü
etkilenen şu paketlerin sayısı çok olsa da listesindeki büyük baş abiler
(yanlarında * var) zaten hali hazırda test deposunda güncellenmiş durumdalar
ve kullanıcıya bir sonraki güncelleme cycle'ında ulaşacaklar kalanlar ise
recompile sonrasında 4 MB güncelleme olarak karşımıza çıkacak.

bluez-utils
gst-plugins-good
hal
k3b